جـــــوک جدید
**منبـــــــــــــــــــــع جـــــــــــــــــــــــوک**
انواع جوک های جدید

منـــــــــــــــبع جــــــــــــوک

یارو رفته سربازی واسه معرفی که رفته ازش پرسیدن مشکل قضایی ندارین؟

گفته نه به اون صورت ولی هرچی می خورم سیر نمیشم

********************************************************

طرف میره یه فروشگاه بزرگ میگه ببخشید زنجیر دارید؟

باجه دار میگه : نه نداریم!مشتری میگه پس حالتون خوب نیست!باجه دار فروشگاه میگه آخه چرا؟

چه ربطی داشت؟یارو میگه پس چرا دم در ورودی رو تابلوتون نوشتید فروشگاه زنجیره ای!!!چرا؟؟؟

*************************************************************************

مردی میره بانک دزدی، وقتی کارش تموم میشه رو میکنه به یکی از مشتریان و میگه تو دیدی که من دزدی کردم؟
مشتری میگه : آره
دزده با شلیک اسلحه مشتری رو می‌کشه
بعد دزده رو می‌کنه به یه زن و مرد دیگری و میگه :
شما دیدین که من دزدی کردم:
مرده میگه نه آقا من ندیدم ولی زنم دید!!!

********************************************

نظر یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 دی 1392برچسب:جوک"جوک جدید"جوک خنده دار",
ارسال توسط م.ع

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 21148
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



****